niedziela, 19 lutego 2012

Bingo spa sól,peeling,maseczka i jedwabne mydełko do rąk

Kolejne 4 produkty które przetestowałam z zamówienia walentynkowego Bingo Spa
to maseczka błotna,peeling błotny z kwasami,mydło płynie z jedwabiem i sól do kąpieli grejpfrutowa z olejkiem

1.Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi BingoSpa

opis producenta:



Drobnoziarnisty peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi AHA delikatnie usuwa martwy naskórek.
Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 2% mielonych pestek z oliwek i pięćdziesięcio procentowe kwasy owocowe.
Składniki zawarte w błocie z Morza Martwego BingoSpa troskliwie pielęgnują skórę skłonną do trądziku, wyprysków i łojotoku.

Kwasy owocowe złuszczają naskórek. Zwiększają poziom nawilżenia skóry czego efektem jest poprawa elastyczności i wyglądu zewnętrznej warstwy skóry.

Po starannie wykonanym peelingu skóra jest oczyszczona i wygładzona, bardziej podatna na działanie aktywnych substancji zawartych w preparatach kosmetycznych.
Sposób użycia: opuszkami palców rozprowadzić peeling na twarzy i szyi. Delikatnymi, kolistymi ruchami masować skórę, następnie spłukać wodą.

Waga 100g

Moja opinia:
Myślałam że jako peeling bedzie miał konsystencje bardziej "zwartą" taką pastową, A tym czasem jest bardziej płynny z delikatnie wyczuwalnymi drobinkami. Fajnie i bardzo delikatnie złuszcza naskórek, oczyszczając skórę.Dla mnie jednak za słaby.Za male drobinki.
edit.Płynny jest w zimnie , w cieplejszym pomieszczeniu jego konsystencja jest bardziej zwarta:)
EDYCJA: Peeling super, uzywam czesto mysle 3-4 razy w tygodniu, fajnie wygladza buzie.Ale jak juz wspomnialam dla mnie za delikatny wiec, traktuje go bardziej jako żel do twarzy.
Polecam dla wrażliwców i skór suchych.

2.Maska błotna do twarzy - błoto z Morza Martwego, kaolin, cynk BingoSpa

opis producenta:

Oczyszczająca maska błotna do twarzy BingoSpa o naturalnym zapachu mięty, do cery tłustej, skłonnej do wyprysków.

Zawiera mineralne składniki aktywne:
10% naturalne błoto z Morza Martwego
5% biała glinka (kaolin)
5% tlenek cynku
0,2 % olejek miętowy

pojemność 150g

Moja opinia:
Maseczka ma lekko płynnawą , błotną konsystencje i dość intensywny miętowy zapach.Użyłam jej na skóre po uzyciu w/w peelingu. Po jednym uzyciu ciężko opisać efekty.Na początku po nałożeniu na skórę troszkę szczypała. Zapach może przeszkadzać.

Napewno te dwa produkty połączone ze sobą fajnie oczyszczą nam skórę.Musze jeszcze przetestowąć maseczke drożdzową i algową.

3.Sól Grejprut i Olejek Lemongrasowy z mikroelementami BingoSpa

opis producenta:
Wytworzona na bazie naturalnej j soli kamiennej z ekstraktem z aromatem grejpfrutowym i olejkiem lemongrasowym
Odświeża i pielęgnuje.
BingoSpa.


Waga: 550g
Moja opinia:
Zapach obłędny, cudowny , odświeżający różowy grejpfrut. Bardzo naturalny nie czuć żadnej chemii.
Barwi wodę na lekko pomarańczowy kolor.Nie pieni się. Skóra po kąpieli jest nawilżona.
Polecam bardzo.Za niską cenę,cudny zapach i nawilżanie.
EDYCJA:
Po 3ch tygodniach, zostało mi soli na 1 kąpiel :((: sól jest rewelacyjna, polecam w 1000%
przy kolejnym zamowieniu z bingo wezme chyba 10 - serio.
Piekny zapach, fajny kolor wody no i przede wszystkim nawilża skóre !
Moje MUST HAVE :)

4.Jedwabne mydełko do rąk BingoSpa

Opis producenta:
Jedwab BingoSpa pomaga  zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość - skóra staje się przyjemna w dotyku i nadjedwabiście gładka. Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu BingoSpa wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry, zwiększając i utrwalając, efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący).
Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu - posiadają silne właściwości błonotwórcze, tworzą na powierzchni skóry film chroniący dłonie przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych.

Aktywne składniki mleczka do mycia rąk BingoSpa to również algi: Fucus, Nori, Wakame i Laminaria zawierające wiele kluczowych składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek skóry: aminokwasy, cukry i sole mineralne dzięki czemu skóra na dłoniach jest czysta, gładka i pachnąca.
    
Pojemność 300 ml


Moja opinia:
Mydło jak mydło :) i tak po każdym myciu rąk używam kremu w celu nawilżenia :)
Fajne opakowanie z pompką.Ładny kolor i śliczny zapach :)

Przypominam ,że są to początkowe testy prosze mi tu nie pisać o niewiarygodnych opiniach :) wiem jakie mam odczucia o danym kosmetyku.Jak pisałam w komentarzu nie sa to kosmetyki walczace z cellulitem czy zmarszczkami,żeby należało używać je określony czas by stwierdzić ich działanie.Soli do kąpieli czy kremu do rąk wystarczy użyć raz czy dwa by wiedzieć czy dobrze nawilżają skórę, to samo z peelingiem do stóp czy ciała by wiedzieć ,że dobrze naskórek złuszcza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń