wtorek, 24 kwietnia 2012

Kolejne zakupy... małe :)

Jak już wiecie zdążyłam pokochać firme bingo spa :)
znów mięli promocje w niedziele dla fanów fb tym raz 30% zniżki na cały asortyment :)
tym razem wzięłam tylko garstkę produktów + 2 kosmetyki wygrane w konkursie
to co na zdjęciach + balsam do stóp przeciw puchnięciom

Maseczke 40 aktywnych składników już znacie recenzja TU i TU
Mojej zostało ok 1/3 czy 1/4 więc zakupilam już następną na zapas,
sól do kąpieli też już recenzowałam tutaj, czekoladowy żel pod prysznic tu.
To są kosmetyki , które miałam już wcześniej ale mi się się skończyły lub są już na wykończeniu a byłam  z nich zadowolona.

Z nowości i rzeczy których jeszcze nie miałam, jak widać na foto są to
**Żel pod prysznic BingoSpa "Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez" kupiłam 2szt dla siebie bo ma mega śmieszną cene bowiem bez promocji całe 2.55zł :)
Użyłam właśnie, bardzo gęsty i wydajny się wydaje , ma świeży morski zapach i piękny ciemnoturkusowy kolor,super się pieni a cena - marzenie :)

Kolejną rzeczą jaką wzięłam "w ciemno" tzn jeszcze jej nie używałam jest
**Szampon do włosów z odżywką "Minerały z Morza Martwego, ekstrakt z Rooibos i Magnez" BingoSpa
Mega pojemnośc bo aż 1litr i znów śmieszna cena bo 8zł :) pachnie szamponowato - jeszcze nie używałam bo mam aktualnie otwarty inny szampon

Następnie również kosmetyk do włosów
** Ekstrakt proteinowy do włosów (odżywka, kondycjoner) BingoSpa duża bo pół litrowa odżywka do włosów, chciałam kupić coś co bedzie szybką odżywką która ułatwi mi rozczesanie włosów po umyciu kiedy nie będę miała czasu nakładać maski. Wg obietnic producenta odżywka ta : Zawiera nawilżające proteiny jedwabiu i odżywcze proteiny mleczne wspomagane działaniem aminokwasów. Zawarte w recepturze hydrolizowane proteiny jedwabiu tworzą na powierzchni włosa, nawilżający, ochronny film.
 
Ekstrakt BingoSpa wzbogacony jest o aminokwasy budujące i wzmacniające strukturę włosa. Ekstrakt doskonale chroni strukturę włosów przed wysoką temperaturą, promieniami UV i zniszczeniami spowodowanymi pcodzienne stosowaniem suszarki lub prostownicy.

Po zastosowaniu ekstraktu BingoSpa włosy są gładkie, lśniące i miękko przyjemne w dotyku. Mają mocny, zdrowy wygląd, łatwiej się rozczesują i mniej elektryzują.
 
 A więc mam nadzieję ,że się sprawdzi , cena też niewielka bo 16zł :)

+ Poza fotkami krem do stóp przeciwopuchlizną przyda się na lato
To tyle z mojego zamówienia, dwa poniższe kosmetyki to wygrana w konkursie na fb bingo spa, zapomnialam o nich wcześniej:) 
 kosmetyk do włosów to
**Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów BingoSpa - traktuje jako szampon pomimo różnych obietnic producenta,  szampon to szampon - ma zmyć oleje i brud :) maski,oleje i odzywki są do naprawy włosa :)
8zł 300ml

I jeszcze jeden jedwab tym razem do mycia ciała
**Jedwab pod prysznic BingoSpa  8.50 za 300ml
Ładny zapach,jak wszystkie produkty z jedwabiem, gęsty,ładnie się pieni i troszke nawilża :)


Te ceny które podałam to ceny bez promocji.
Generalnie uważam że produkty tej firmy są b.dobrej jakości i nawet bez promocji mają atrakcyjne ceny.
Czy wy używacie kosmetyków BingoSpa?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń