czwartek, 19 lipca 2012

Chwalę się .. czyli nowa współpraca :) Green Pharmacy

Całkiem niedawno , przed spotkaniem Krakowskich Blogerek Urodowych, napisała do mnie pani Kinga z Green Pharmacy czy nie zechciałabym przetestować ich kosmetyków do włosów. Wysłała mi w załączniku kilka informacji na ich temat i poprosiła o wybranie kilku,którymi byłabym zainteresowana.
Jako ,że od jakiegoś czasu mam problem z wypadającymi włosami (!) wybrałam sobie serię do włosów wypadających.




W skład zestawu , który otrzymałam wchodzą:
/opisy producenta/

-Szampon ŁOPIAN WIĘKSZY do każdego rodzaju włosów. 
cena ok 8zł za 350ml

-Balsam do włosów wypadających - opracowany na bazie protein kiełków przenicy,olejku łopianowego,witaminy E. Zapewnia widoczne efekty w walce z wypadaniem i osłabieniem włosów,działa ochronnie,stymuluje i wzmacnia siły witalne cebulek włosowych.Regularne stosowanie zapobiegnie nadmiernej utracie włosów i staną się one zdrowsze i błyszcące i dadzą się łatwo rozczesać.
cena ok 7.50zł za 300ml

-Ziołowy eliksir do włosów wzmacniający,przeciw wypadaniu
Koszyczek rumianku, podbiał zwyczajny,kiełki pszenicy,kłącze tartaku
Naturalny preparat ziołowy wyprodukowany w oparciu o receputry ze starch ksiąg zielarskich.Wskazany do wzmocnienia włosów,zapobiega ich wypadaniu. Eliksir regeneruje mieszki włosowe,powstrzymuje nadmierne przetłuszczenia się skóry.Nie podrażnia skóry,nie wywołuje nieożądanych efektów ani zmian skórnych.Odżywia włosy,zmniejsza łupież i łojotok prowadzący do przedwczesnego wypadania włosów.
CENA ok 9zł za 250ml

-Olejek łopianowy ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu włosów
Naturalny olejek łopianowy w połączeniu z naturalnym ekstraktem skrzypu polnego tworzą
unikalny preparat o sprawdzonym wzmacniającym działaniu na osłabione włosy z tendencją do
wypadania. Dzięki regularnemu stosowaniu olejek wyraźnie wzmacnia zniszczone włosy oraz
hamuje ich wypadanie. Włosy stają się sprężyste i mocniejsze, aksamitnie gładkie, lśniące i pełne
życia. Odpowiednio pielęgnowane dobrze się rozczesują i lepiej układają.

Sposób użycia: ciepły olejek delikatnie wetrzeć w skórę głowy u nasady włosów i pozostawić na
ok.20-30 min. Następnie umyć włosy szamponem, najlepiej z serii Green Pharmacy, dobranym
odpowiednio do rodzajów włosów i zastosować balsam do włosów z tej samej serii. Powtarzać
zabieg 1-2 razy w tygodniu

cena ok 6.50zł za 100ml


Kosmetyki są dość przyjazne cenowo, i wiele obiecują. Ja mam naprawdę spory problem z wypadaniem włosów,więc postanowiłam ,że od poniedziałku rozpocznę kuracje. Bardzo jestem ciekawa tych produktów.Mam nadzieję,że mi pomogą.Bardzo dziękuję pani Kindze za przesyłkę. Od razu po powrocie z weekendu zabieram się za testy.

Miałyście coś do włosów z tej firmy? Jak się u was sprawują?
Co polecacie do włosów z dużą skłonnością do wypadania?

Do poniedziałku, nie spodziewajcie się  żadnych notek, bo jadę w góry pooddychać świeżym powietrzem i troszkę się odstresować. Buziaczki :*

21 komentarzy:

  1. ja zaczelam wlasnie kuracje radicalem, bo tez mi wypadaja... daj znac jak te kosmetyki sie sprawuja, ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno dam znać , bo wciąż szukam idealnych kosmetyków na moje problemy z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo łaał :D więc gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w walce z wypadającymi włosami i dawaj znać jak sprawuje się kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam mgiełki wzmacniającej do włosów Radical. Pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też otrzymałam propozycję współpracy od tej firmy i oczywiście zgodziłam się :) Jestem niesamowicie ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że dużo osób teraz będzie testowało GP ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy i czekam na recenzje bo nie znam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy, kosmetyki ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuje i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miłego testowania !! Daj znać czy pomoglo cos :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też dostałam ich kosmetyki, ale wybrałam różne dobrane do moich potrzeb :) Miłęgo testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też wypadają i to garściami niestety! ;< Jak przetestujesz, to czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kosmetyki Green Pharmacy i myślę, że Ty też będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo gratuluję i zazdroszczę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. produkty warte zainteresowania i niedrogie :), zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń