wtorek, 14 sierpnia 2012

Złuszczacz do stópek - recenzja

Stópkowy cudaczek o którym chciałam wam napisać jest kolejnym produktem firmy BingoSpa , który mialam okazję zakupić z 50% zniżką z okazji jakiejs promocji organizowanej na Fanpage tejże firmy.
Pisałam wam tutaj i tutaj i zapewne gdzieś jeszcze o zakupach promocyjnych.

BINGO SPA SILNIE ZŁUSZCZAJĄCY PREPARAT Z 50% KWASAMI AHA

jest to mój kolejny produkt do stóp z tej firmy
mam/miałam też:

                   
                                                              Opis producenta jak i skład
                                                             znajdziecie na zdjęciu poniżej.


Opakowanie:
Plastykowy zakręcany słoik.
Konsystencja:
Sypka , gruboziarnista sól

Bardzo polubiałam preparaty do stóp tej firmy, są to najlepsze peelingi jakie do tej pory miałam.
Co jeden to lepszy, ale ich właściwości sprowadzają się generalnie do mocnego złuszczenia naskórka, wygładzenia i nawilżenia skóry stóp. Ten peeling jak i pozostałe inne z tej firmy sam w sobie ma postać soli, która po kontakcie ze zwilżoną dłonią lub gąbką zamienia się w grubo ziarnisty peeling.
Taka postać pomimo wczesniejszych obiekcji bardzo mi odpowiada.
Ten peeling tak mocno złuszcza naskórek, że nie możemy po kapieli zapomnieć o intensywnym nawilżeniu stóp.
Preparat ten mocno złuszcza naskórek, pomaga pozbyć się zgrubień na stopach oraz wygładza ich powierzchnię.
Jest to już moje ostatnie pudełko z preparatów do stóp jakie zakupiłam, więc nie moge się doczekać jakiejś kolejnej promocji - na pewno zrobię duże zakupy na zapas.
Żałuje tylko ,że Bingo niema w swojej ofercie kremów/balsamów do stóp stricte nawilżających czy zmiekczających.

Czy używałyscie preparatów do stóp tej firmy?
Co o nich sądzicie?

13 komentarzy:

  1. dobrze wiedzieć o tym produkcie. W ogóle ostatnio dużo słysze o firmie Bingo Spa i to jedynie dobrych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle nie używałam jeszcze nic z BingoSPA - jeszcze wszystko przede mną. Ale szukam dobrego peelingu do stóp, może się gdzieś na niego natknę. Ja używam do złuszczania Ped Egg-a

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego kosmetyku od BingoSpa jeszcze nie miałam przyjemności używać. Muszę rozważyć jego zakup przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przez przypadek natknęłam sie na ta firmę - na facebooku, i nie znałam ich produktów do czasu az zrobili dla fanów promocję -50% na całe zakupy - wtedy dużo u nich kupiłam i poznałam firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć bo zastanawiałam się nad zakupem któregoś preparatu do stóp z bingo ale obawiałam się bo jakby beznadzieja była to kiepsko bo duże opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. O, tego w łapkach jeszcze nie miałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U siebie go nie widziałam, a szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam innych produktów z tej firmy,ale nigdy niczego do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam, ale chętnie bym użyła :) Mogłabyś jeszcze tylko napisać, jak z wydajnością?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń