sobota, 20 października 2012

Miesiąc maseczek: Bielenda Oczyszczająca Maseczka Błotno-Algowa

Dziś w tym Październikowym Miesiącu Maseczek przybywam do was z recenzją drugiej maseczki
Tym razem jest to
Bielenda Ideal Skin Oczyszczająca Maseczka Błotno-Algowa


SKŁADNIKI AKTYWNE


                                                                     BŁOTKO:



Jak już zdążyłyście zauważyć, prym wśród moich maseczek wiodą właśnie maski błotne. Nie wiem jakoś tak po prostu mam wrażenie , że działają lepiej niż zwykłe kremowe czy żelowe. Chociaż mam w zapasie 2 kremowe które czekają na testy :) Może nie bawem...

Wracając do maski Bielendy.
Generalnie jest to maska algowo-błotna, przeznaczona dla skóry szorstkiej,przesuszonej,pozbawionej jędrności lub wymagającej szczególnego oczyszczenia SKÓRY PALACZY - Czyli do pewnego stopnia mojej :)
Właśnie ze względu na to ,że nadaje się do SKÓRY PALACZY wylądowała w mojej łazience.

Moja opinia:

Po nałożeniu maski na twarz, może wystąpić (u mnie raz występuje a raz nie) lekkie uczucie mrowienia - producent o tym uprzedza, często zdarza się to w przypadku masek błotnych.
Maskę nakładam na twarz i szyję na ok 20minut, po upływie tego czasu maska zastyga tworząc ze mnie zastygnietego błotnego potwora. Maska bardzo dobrze oczyszcza i wygładza skórę a także wyraźnie ją rozjaśnia.
Jest wydajna. Kosztuje jednak ok 40zł za 175ml
więc za tą cenę jednak wolę maseczkę o której pisałam kilka dni temu a mianowicie Bingo Spa Redual+ działanie i efekty bardzo podobne.

Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Niestety maseczki błotne podrażniają moją skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię błotne maseczki :) tej jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem kosmetyki tej firmy ogolnie sa dobre , niestety troche drogie

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm błotko :D lubie lubie! :D ale cena? jeju normalnie kosmos

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię maski Bielendy z serii profesjonalnej, choć używam raczej tych algowych. Ale ta też wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam niedawno na szkoleniu tej firmy,samo szkolenie było takie sobie ale kosmetyki mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna się wydaje- lubię maseczki glinkowe :) Szkoda jednak, że dość droga :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam błotnej maseczki.. ciekawa jestem jej działania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń