niedziela, 16 grudnia 2012

Clarena Pyruvic & Azelaic Acid Cream

Hej :*
Ale męczący weekend ... poimprezowałam trochę i słabo się czuje aleeee -> tylko raz obchodzi się 25 urodziny :D:D
stąd brak notek od kilku dni, dziś wrzucę Wam recenzję kremu Clarena, używam go już ok 1,5 miesięca , więc może czas się wypowiedzieć .

CLARENA PYRUVIC & AZELAIC ACID CREAM
KREM Z KWASEM PIROGRONOWYM I AZELAINOWYM AHA FRUIT LINE


Obietnice producenta:

"Specjalistyczny krem przeznaczony do pielęgnacji skóry mieszanej,tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych.Synergistyczne działanie 10% kwasu azelainowego oraz 3% kwasu pirogronowego powoduje zwężenie porów, nomalizuje wydzielanie sebum,zmniejsza ilości zaskórników i wykwitów skórnych.Systematycznie stosowany hamuje uwalnianie mediatorów stanu zapalnego widocznie poprawiając wygląd cery.Zwiększa nawilżenie,spłyca blizny,rozjaśnia przebarwienia potrądzikowe i zapobiega pojawianiu się nowych.Lekka konsystencja kremu szybko się wchłania a skóra  z każdym dniem staje się bardziej gładka i promienna.Stosowanie kremu w okresie letnim wymaga ochrony przeciwsłonecznej. Krem nie zawiera: parabenów, olejów parafinowych i sztucznych barwników"

Skład:



Moja opinia:

Opakowanie,zapach,konsystencja:

Bardzo fajne i poręczne szklane opakowanie.Przyjemna i higieniczna aplikacja przy pomocy pompki. Zapach nie drażniący,neutralny.Konsystencja kremowo-mleczkowa, lekka, szybko się wchłania.



Stosowanie i działanie:

Moja skóra jest mieszana, strefa T jest przetłuszczająca się z rozszerzonymi porami na nosie i brodzie. Zaskórniki na brodzie i czole a do tego suche policzki.
Kremu używam głównie na noc. Czasem też na dzień ale tylko wtedy jak nakładam makijaż - jest idealny jako baza pod podkład!
Możecie mi wierzyć lub nie ale od kiedy stosuję ten krem widzę wyraźną poprawę mojego stanu skóry.
Przede wszystkim widzę wyraźnie zwężone pory! Pory na moim nosie robią się coraz mniej widoczne, nie - nie zniknęły całkowicie ale już mogę wyjść z domu bez tapety :P Z dnia na dzień jest coraz lepiej.
Po użyciu kremu, policzki mam dobrze nawilżone, krem nie wysusza mi skóry. 
Naprawdę jestem zadowolona.

Dostępność,pojemność,cena:

Krem do kupienia na stronie producenta, w różnych miejscach w internecie , na allegro.
Cena max 92zł za 50ml

Moja ocena:

5/6

Jedyny "minusik" to cena, aczkolwiek jak na tak dobry krem myślę,że jestem w stanie się "poświęcić"
Polecam  skórom z rozszerzonymi porami :) Bo z tym ja miałam największy problem :)
Naprawdę DZIAŁA 








4 komentarze:

  1. Pewnie bym się skusiła gdyby nie ta cena :<

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten krem :) rozjaśnił mi przebarwienia i dodatkowo te pory :) nawilżenie :) szkoda, że się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe... może uda mi się też wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń