niedziela, 23 grudnia 2012

Tołpa Orzeźwiający Peeling - Maska czyli testuję z Malinką :)

Jakiś czas temu wstąpiłam do Malinowego Klubu i otrzymałam kilka kosmetyków do testów od Malinki
Zgadnijcie na co się pokusiłam...




No oczywiście,że
Peeling ..
Jak wiecie, tu jestem dość wymagająca :)


TOŁPA, SPA ECO , VITALITY
ORZEŹWIAJĄCY PEELING-MASKA 
odnawia i wygładza ciało

OPIS PRODUCENTA:

Wiemy że:
Dla nas SPA to nie magia.Bo kiedy mówimy SPA,mamy na myśli dobre samopoczucie,dzięki któremu łatwiej jest podejmować lepsze decyzje.I to wszystko dzięki drobnym , efektywnym codziennym czynnościom.Do wyboru coś na pobudzenia albo dla świętego spokoju.
Nasz kosmetyk SPA:
jest połączeniem intensywnego , naturalnego peelingu i maski regenerującej. Silnie odnawia i wygładza ciało.Odżywia i uelastycznia skórę.Orzeźwia, przywraca witalność i stymuluje do działania.
Małe wielkie składniki:
Borowina tołpa, polinezyjski piasek wulkaniczny,sól morska,madagaskarski olej tamanu, brazylijskie masło babassu, olej camelina.
Dobre samopoczucie
uzyskasz dzięki naturalnym olejkom eterycznym z werbeny, limonki,cytryny i paczuli.
Mała wielka pielęgnacja
Kiedy mówimy "mała wielka pielęgnacja" mamy na myśli codzienne , drobne ale przemyślane czynności,bo uważamy, że to suma małych rzeczy daje duży efekt.

MOJA OPINIA:

Opakowanie:
Plastykowy zakręcany słoiczek, idealnie mieszczący się w dłoni.Bez problemu "wygrzebuję" z niego specyfik.

Konsystencja, zapach:
Konsystencja super  - zaraz po otwarciu pokazał się kosmetyk o mega zwartej konsystencji 


po nałożeniu na dłonie a później na ciało oczywiście super się rozsmarowuje 
Posiada spore i dość ostre drobiny jednak w niewielkiej ilości.
Zapach, jak dla mnie zbyt intensywny, kojarzy mi się z cytrynowym odświeżaczem powietrza ale takim ładnym :)



Stosowanie i działanie:

Peelingu używam raz na 3-4 dni od jakiś 2 tygodni.
Jest dosyć wydajny. Pozostawia skórę nawilżoną , wygładzoną i lekko pachnącą.
Przez to,że peeling jest baardzo gęsty najlepiej mi się go nakłada wilgotnymi dłoniami na WILGOTNE ciało.
Masuję kilka minut :):) Posiada dosyć ostre i spore drobiny jednak w niewielkiej ilości.
Skóra po zastosowaniu tego cudaczka jest nawilżona,odprężona,wygładzona i nie może się doczekać by po kąpieli coś w nią wsmarować :) (ja np obecnie używam mleczka z tej serii ale o nim innym razem )
Co do zapachu - prosto ze słoiczka jest dla mnie bardzo intensywny, ale na szczęście 
w trakcie stosowania traci trochę na intensywności i po łazience rozchodzą się delikatne i fajne cytrusowe nuty.
Fajne to, to :)
Jednak cena , cóż mogłaby być niższa :)

Jeśli któraś z Was zwraca uwagę na składy:
to na tym produkcie i innych z tej serii widnieją informacje:
0% sztucznych barwników,PEG-ów,silikonów,oleju parafinowego,konserwantów.


Pojemność,Cena, Dostępność:
Pojemność 250ml
Dostępny w lepszych drogeriach,aptekach i w internecie
cena ok 40zł


MOJA OCENA:
4+/6
 punkciki lecą za cenę i zbyt małą ilość drobin peelingujących i dziwny zapach

Miałyście do czynienia z tym peelingiem?





6 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie używałam żadnych kosmetyków z TOŁPA,ale myślę,że warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy - tylko cena faktycznie zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  3. Tołpa ma bardzo dobrej jakości kosmetyki, tylko ceny...ech:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis zachęcający, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie cena nie zachęca, a szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Malinową klubowiczkę:*
    pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń