środa, 19 grudnia 2012

Zakupowo part I

Postanowiłam sama sobie zrobić przyjemność, a właściwie kilka. Poruszyłam konto oszczędnościowe i znalazłam pieniążki na przyjemności :D znowu... ale to z okazji urodzin było, a więc wybaczone :)

Pierwsze zakupy poczyniłam na allegro - oczywiście nie w ciemno! szukałam opinii na różnych blogach,jak zawsze.


"Napaliłam" się na paletki cieni Technic Electric - mają 3 wzory puki co do wyboru;  neutralne beżo-brązy ze srebrem, odblaskowe niebieskości z różami oraz fiolety. Wszystkie perłowe. Szkoda,że brak matów.
Ja oczywiście na pierwszy ogień skusiłam się na fiolety :)





Na pierwszy rzut oka bardzo mi się podobają, podobne trochę do paletek sleek - opakowanie , ilość cieni.
Jednak są tańsze bo kosztują ok 10-12zł za jedną paletkę. Uwielbiam fiolety, więc jeśli się sprawdzą u mnie na pewno kupię pozostałe 2 paletki. :)

Nie lubię kupować jednej rzeczy na allegro, bo wtedy szkoda mi wydać te 8zł na koszt przesyłki,więc jak widać na pierwszym zdjęciu poza paletką cieni skusiłam się jeszcze na 2 rzeczy od tego sprzedającego.

Pierwsza z nich to High Lights również firmy Technic - jest to rozświetlacz w płynie wzorowany na benefitowym High Beam'ie. High Beam'a nie miałam więc nie będę mogła ich porównać, jednak bardzo lubię efekt tafli na kościach policzkowych więc jestem ciekawa tego High Lightsa.

Kolejną rzeczą , którą kupiłam jest miętowa maseczka firmy Queen Helen.
Wg opisu producenta ma być idealna do skór z problemem trądziku i rozszerzonymi porami.
Trądziku nie mam na szczęście ale moją zmorą są rozszerzone pory. 

Jeszcze czekam na 3 paczki z zakupami :) Nie mogę się już doczekać :)

27 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tej paletki :)
    Podobna do Sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :) Używam rozświetlacza High Lights i jestem zadowolona z efektu, jaki daje :) Maseczka Queen Helene kusi mnie od jakiegoś czasu - czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz jak się paletka sprawdzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również od czasu do czasu lubię sobie coś kupić (takie prezenty sa zawsze trafione ;). Mam ta maseczkę z Queen Helen, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej palety, więc czekam na recenzje. Sama przed chwilą zrobiłam zakupy na allegro i patrzę, co by jeszcze zakupić od tego sprzedawcy przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś tą maseczkę i byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne kolory cieni!
    PS Obserwuję koleżankę z malinowego klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam chrapkę na ten rozświetlacz :P a paletka ładne ma kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta paletka ponoć jest świetna, sama mam na nią ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego rozświetlacza!:) A jak wygląda trwałość tych cieni?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem ci ze wlasnie te rzeczy bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. coś Ty narobiła 3 paczki? :P oszalałaś jak nic :P

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna paletka, łudzaco podobna do sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta paletka zapowiada się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od Nowego Noku muszę wprowadzić nowe postanowienie - zero zakupów :p

    OdpowiedzUsuń
  16. to daj koniecznie znać jak potestujesz :) bo kolorki jak najbardziej moje a cena bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Testuj i pisz nam jak się paletka sprawdziła, bo piękne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki paletki idealnie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zamówiłam dwie inne paletki Technic, bo w fioletach jakoś źle się czuję :) Zobaczymy jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę czekać na recenzję paletki, bo mnie zainteresowała. Pozdrawiam koleżankę z Malinowej Krainy i dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią kupiłabym sobie miętową maseczkę... o tak... przydałaby się :D

    P.S> Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na recenzję rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam cieni :P Rozświetlacza też nie mogę, bo mam tak tłustą cerę, że u mnie wygląda on śmiesznie...
    Pozdrawiam koleżankę z malinowego klubu i dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń