wtorek, 19 lutego 2013

Tołpa Spa Bio- mydło borowinowe antystresowe

Heej :)

O tak, wszelakie specyfiki antystresowe mile widziane teraz i przez najbliższe 4 miesiące :)
Weekend spędziłam ... w kościele - nauki przed małżeńskie częściowo już za mną :-) Ale jeszcze mnóstwo spraw, kilka spotkań w poradni małżeńskiej i inne takie ciekawostki. Macie jakieś ciekawe antystresowe propozycje?
Jeszcze jakby tego było mało wg moich obliczeń dokładnie w dniu mojego ślubu mam dostać @ !!
Jak go przesunąć (da się w ogóle ? ) bez ingerencji tabletek anty? Bo zaprzestałam ich stosowania ponad 2 lata temu i nie chcę do nich wracać ... :(
Wszelkie porady mile widziane :)


Dosyć prywaty, dziś przychodzę ze spóźnioną recenzją Mydełka Borowinowego z Tołpy , które to dostałam jakiś czas temu od Malinki.


Tołpa, Spa Bio
Mydło Borowinowe do odnowy biologicznej


Opis producenta:




Moja opinia:

Opakowanie:

Kartonik z tradycyjnymi informacjami dla tej serii. Czyli na temat składu, właściwości.
Przyciąga wzrok kojarząc się nam z naturą.

Konsystencja i zapach:

Konsystencja jak przystało na mydło w kostce-stała, kształt kwadratu. Zapach delikatny jednak dość specyficzny - ewidentnie wyczuwam w nim na pewno lawendę. 



Stosowanie i działanie:

Mydło stosuję do mycia całego ciała. Całkiem nieźle się pieni. Zapach mydełka działa jak delikatna aromaterapia i przyjemnie się go stosuje po męczącym dniu.


Jeśli chodzi o działanie pielęgnujące to mydełko na pewno myje i odświeża skórę, działania nawilżającego nie zauważyłam ale też nie wysusza.
Przyjemnie się go stosuje.

Cena i dostępność:

Dostępny w stacjonarnych drogeriach i internecie
Cena to ok 8zł za 100g
Nie jest może najtańsze ale do najdroższych też nie należy.
Myślę , że warto spróbować.



11 komentarzy:

  1. Mydełko całkiem interesujące.
    A co do @ w dniu ślubu - może ciąża? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeee,jeszcze nie :-) chyba prędzej liczę na stres :P

      Usuń
  2. Co do naszych dni, nie zdziwię się jak ze stresu nic nie będzie.
    A mydełko całkiem fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to mydło w ogóle się nie sprawdziło, wysuszyło mi skórę. Z tym że ja miałam wersję harmony z fioletowym opakowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego stresu to sama Ci się przesunie. Mydełko ciekawe.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Również testowałam to mydełko od Maliny i przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też testowałam mydło z borowiną i moim zdaniem, to świetny produkt za niewielką cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Testowałam i uważam, za świetny produkt :)

    Dodaje do obserwowanych :)
    Pozdrawiam,

    http://www.kobieca-strefa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń