środa, 2 grudnia 2015

Kawowo-orzechowy killer od yankee candle

To jest dopiero zapachowy killer
Przy pierwszym paleniu moc prawie mnie zabiła, teraz jak chcę ją palić odpalam na końcu mieszkania, wtedy przyjemny zapach wypełnia całe nasze 50m2.

Co mam moc dobrą nawet dla drewnianych nosków?





Yankee Candle

Na sucho wąchałam jakieś dwa miesiące temu w Gdańsku.
Piękny głęboki kawowo-orzechowy aromat, wiedziałam że jak wejdzie do Polski będę musiała go kupić.


Kiedy jednak przyszła do mnie świeca i zaczęłam czytać opinie w internecie troszkę bałam się ją odpalić.
"Dokładnie zmielona mieszanka orzechów makadamia, kawy, wanilii i ziaren kakao"
poza opisem nut było wiadomo,że zapach będzie bardzo mocny.

Jak pachnie Kawa Orzechowa Yankee Candle?

Przede wszystkim bardzo mocno i intensywnie, typowy killer. Jeśli uważasz, że świece są słabe kup sobie tą kawę :) 
Jak już wspomniałam jest na tyle mocna ,że nie palę jej w pokoju w którym przebywam tylko w jakimś innym a zapach i tak wędruje po całym mieszkaniu i czuć go rewelacyjnie.

Pachnie bardzo ciepło, nie czuć owoców ani perfum, w końcu to kawa.
Wyraźnie wyczuwam świeżo zmielone ziarna kawy, trochę orzechów , ciepłej wanilii i w tle szczyptę kakao.
Świetny na zimne , zimowe poranki , stawia na nogi cały dom.
Na pewno nie do palenia w ciepłe dni.
Nie jestem w stanie palić tego killera dłużej niż do pełnego rozpalenia do ścianek czyli jakieś 2-3 godziny. Po tym czasie zaczyna męczyć i przytłaczać.

Jednak zapach fajny i  przyjemnością wypalę go tej zimy.


Znacie Hazelnut Coffee ?
Ten i inne zapachy możecie zakupić na goodies.pl 








1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń