niedziela, 7 lutego 2016

Yankee Candle Christmas Eve

Zwariowałam,przecież już półtora miesiąca po świętach a ja Wam dopiero dziś opisuję zapach ze świąteczną etykietką :P
Ano, bo późno go kupiłam to późno testy były.
Zapach typowo świąteczny nie jest,no może poza Mikołajem na obrazku :)



No właśnie , na etykietce mamy Mikołaja na saniach więc wydawać by się mogło , że będzie to typowy świąteczny zapach.

Po przeczytaniu jednak opinii w internecie wiedziałam, że chcę go mieć ale nie musi to być na święta.
Chociaż ze względu na obrazek do kolejnych świąt co najmniej połowę go zostawię.

Christmas Eve pachnie jak duża ilość czerwonych owoców, maliny, truskawki z delikatną nutką przypraw ale wcale nie korzennych a może ciut cukru waniliowego?

Zapach przyjemny,ciepły i owocowy.
Dla mnie poza naklejką w sumie ze świętami nie wiele ma wspólnego.
Ale przez naklejkę właśnie dobrze będzie wyglądał na wigilijnym stole na kolejne święta.


Znacie?
Lubicie?
Wosk na próbę czy Wam się spodoba możecie kupić np. na goodies.pl i wcale nie musicie czekać aż do świąt :)


2 komentarze:

  1. Urocza ta naklejka. Sądząc po nutach zapachowych , taka świeczka sprawdziła by się również u mnie w normalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten zapach! Ma coś w sobie takiego, że ciężko jest mi jednoznacznie powiedzieć co mi się tak właściwie w nim podoba :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń