piątek, 18 marca 2016

Kringle Candle Lily of the Valley

Ostatni z kwiatowej trójeczki kwiatowych zapachów Kringle Candle z moich ostatnich zakupów na goodies.pl
Spokojnie,mam w planach kolejne maluszki na próbę, jak wspomniałam są fajne nie tylko dla tego że można poznać zapach przed zakupem dużej świecy.
Lubię je też dlatego ,że mogę zabrać je ze sobą np na weekend w góry, nie muszę targać ze sobą kominka do wosków czy illumy do dużych świec.
Mniej dźwigania, a kilka zapachów mogę mieć ze sobą,które super i intensywnie pachną bez żadnych wspomagaczy.




























Wiosna,wiosna ach to Ty!



























Tak pachnie wiosna, tak pachnie mały bukiecik świeżo zerwanych konwalii .
Idealnie odwzorowany zapach,i kolejna świeca którą chcę mieć w dużej , dwu knotowej wersji :)



























Lubicie kwiatowe zapachy?
Znacie Lily of the Valley?

8 komentarzy:

  1. Nie znam. Ale już teraz wiem, że ten zapach musi być mój! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach konwalii, świeczka o tym zapachu po prostu marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach konwalii. Muszę koniecznie zamówić tą świecę lub wosk w tym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. polubiłam się z tymi śiwczuszkami, ale tych zapachów jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Kringle i na pewno skuszę się na jakieś wiosenne zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach konwalii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się, że przypadłby mi do gustu : ) Lubię bardzo kwiatowe zapachy, a do tego konwalie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń