niedziela, 3 lipca 2016

Nowości czerwca

Przyznaje się bez bicia, że nakupowałam w czerwcu trochę pielęgnacji. Jedną paletkę cieni bo pokochałam ostatnio markę Thebalm, a tak to sama pielęgnacja.
Jakoś tak się zebrało...


Na pierwszym miejscu jeden z moich ulubionych zakupów czyli paletka
TheBalm Voyage Vol.II multifunkcyjna paleta do makijażu, zawiera 9 cudownie napigmentowanych cieni do powiek, 2 małe róże, 1 rozświetlacz i 1 brązer a także moim zdaniem 2 zbędne pomadki do ust.
Po bliższym poznaniu napiszę Wam o niej więcej, a już nie długo moje trzy grosze o Nudnych paletkach TheBalm.
Podczas zakupów na iperfumy.pl poza paletką kupiłam jeden z ulubionych zapchów unise CK One, które używa mój mąż ale i ja od czasu do czasu się psiknę. Zapas mojej farby do włosów L'oreal Inoa oraz ostrza do maszynek Gilette Fusion.

Jak wiecie uwielbiam peelingi Bomb Cosmetics, bo mają dobre składy i stosunkowo niskie ceny.
Podczas innych zakupów wpadły mi w oko peelingi cukrowe Organic Cosmetics, cóż nie mogłam zdecydować który chce, więc wzięłam wszystkie cukrowe które były dostępne :D




-malina z wanilią
-belgijska czekolada
-pomarańcza
-mango
-kawa
-papaja

Miałam też ochotę wypróbować markę EC LAB , więc kupiłam cukrowy peeling, olejek oraz żel pod prysznic.
Sól do kąpieli z Bingo Spa.


Sól do stóp z Bingo Spa, oraz dwa kremy do stóp nie znanej mi marki Liv deLano.


Balsam do włosów wypadających EC LAB, maskę do włosów Loreal Professionel Pro-Keratin Refil oraz maskę do włosów Castor oil,która ma działać cuda .


Na jednym z rozdań wygrałam płyn micelarny Sensilis oraz kupiłam kolejny krem do rąk i do stóp, na których punkcie mam ostatnio bzika.































Z EC LAB kupiłam też peeling oczyszczający do twarzy, z Sylveco również ,  a także krem do twarzy Sylveco.
































Mydło w piance Palmolive, o którym nawet ostatnio Wam pisałam i skarpety złuszczające do stóp.




























oraz z niekosmetycznych, ale pachnących rzeczy lampka zapachowa plus cytrusowy olejek :)



Znacie coś z moich nowości ??

15 komentarzy:

  1. świetnie wygląda ta paletka :) muszę wypróbować te peelingi Organic Shop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z peelingów wraz z innymi moimi ulubieńcami będzie nie długo do wygrania na rozdaniu , więc obserwuj bacznie :)

      Usuń
  2. Udane zakupy. Ciekawią mnie peelingi z Organic Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co podoba mi się najbardziej. Paleta świetna, ale peelingi z Organic shop też bym chętnie wypróbowała:) Miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile super nowości :O Tylko kiedy to teraz zużyć? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chciałabym te wszystkie peelingi! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka naprawdę superowa. Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super nowości, bardzo lubię zamawiać z drogerii iperfumy.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile nowości, wow! ;) Miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne nowości :) dużo ciekawych produktów <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziesz miała co recenzować :) Same nowości dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będziesz miała co recenzować :) Same nowości dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń