czwartek, 14 lipca 2016

Yankee Candle Passion Fruit Martini

Kiedy tylko zobaczyłam , że na goodies.pl pojawiła się nowa kolekcja 
Q3 Yankee Candle Warm Summer Nights 
to nie mogłam się powstrzymać z małym zamówieniem.
Wzięłam , więc wszystkie 4 woski.


































Kolekcja Warm Summer Nights składa się z czterech zapachów
* Flowers in the sun
 * PassionFruit Martini
* Dreamy Summer Nights 
* Sunset Breeze

Na pierwszy ogień w kominku wylądował wosk o wdzięcznej nazwie Passion fruit Martini.

"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o cudownym zapachowym połączeniu marakui, mango i pomarańczy. Usiądź wygodnie i zrelaksuj się popijając soczysty tropikalno-owocowy koktajl."


To piękny i intensywny, mocno owocowy i tropikalny zapach.
Wyczuwam passiflorę ale i mango,brzoskwinię,owoce cytrusowe..ale zupełnie inny zapach niż mango peach salsa czy waikiki melon. Passion fruit Martini jest o wiele fajniejszy.
Słodki ale z delikatną nutką goryczki w tle dzięki czemu nie zamula swoją słodkością. 
W formie wosku zapach bardzo dobrze wyczuwalny już od wejścia do mieszkania.
KONIECZNIE muszę mieć w dużej świecy :)

Znacie już jakieś zapachy z kolekcji Q3?

8 komentarzy:

  1. Ja dopiero się czaję na Q3, ale wszystkie cztery zapachy mnie kuszą :D

    Jestem bardzo ciekawa tego Passion fruit martini, bo spodziewałam się, że będzie pachniał tak jak Mango peach salsa czy właśnie Wakiki melon :D skoro tak nie jest to moja ciekawość wzrasta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czulam podobienstwo lekkie ale martini jest.zdecydowanie ladniejszy :)

      Usuń
  2. Mnie najmniej zauroczył na zimno, ale ja chyba nie jestem fanem owocowych kompozycji. Najbardziej ciągnie mnie do Dreamy Summer Night, jest głęboki, piżmowy, a jednocześnie słodki, dokładnie taki jak lubie. :-) Czekam na recenzje pozostałych. :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zapachy mi się podobają, a ten który opisujesz od razu kupiłam w świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj paliłam Dragon Fruit :) Extra owocowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubieniec z letniej kolekcji zapachów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń