piątek, 26 sierpnia 2016

Yankee Candle Q4 Harvest Time - Honey Clementine

Jak ostatnio Wam wspomniałam, zaprzestałam narazie palenia świec. Ale ,że lubię jak coś mi w domu pachnie, znów wróciłam do wosków a także kupiłam swój pierwszy "jankowy" odświeżacz do kontaktu :)
Nie wiem, czy przeszło mi całkiem ze świecami czy chodzi o to,że moje kocie maluchy są strasznie ciekawe, nawet płomienia świecy i boję się je póki co przy nich palić.
Liczę na to,że jesienią do świec wrócę bo mam ich całkiem sporo.

Tymczasem jak tylko kolekcja Q4 Harvest Time pojawiła się na goodies.pl do koszyka wpadły 4 woski na próbę plus wspomniany odświeżacz.

Kolekcja Q4 składa się z zapachów:


-Honey Clementine
-Rhubarb Crumble
-Ebony & Oak
-Autumn Night

Kolejność nie przypadkowa, bo taka w jakiej przypadły mi do gustu. Dziś kilka zdań na temat najładniejszego moim zdaniem


"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu słodkiego miodu z cytrusową rozkoszą odświeżającej pomarańczy"


W sumie po opisach bałam się wszystkich zapachów, myślałam że żaden nie przypadnie mi do gustu a tu taka "niespodzianka".
Honey Clementine to zapach soczystych cytrusów, pomarańczy , mandarynek czy klementynek . 
Owocowa kwaskowatość przełamana nutą słodkiego miodu w tle. Bardzo ładny zapach.
Jeśli wrócę do świec, to na pewno go kupię co najmniej w postaci średniej świecy.


Mój numer jeden z kolekcji Q4 Harvest Time.

Poznałyście już jakieś zapachy z tej kolekcji?






5 komentarzy:

  1. Najbardziej jestem ciekawa Rhubarb Crumble.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ladny. Zarówno rhubarb jak i Clementine kiedys bede chciala kupic w formie świecy ( to znaczy ze bardzo mi się spodobały :) )

      Usuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o odświeżaczach tej firmy... jestem ciekawa jego działania ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam ale nie było mi nigdy po drodze z zakupem. Po porządnych testach dam znac jak się spisuje

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń